Ringsted Rideklub - RIR

Ringsted Rideklub har tilholdssted på Englerup Mølle Ridecenter i Ringsted.

RIR er en rideklub i Distrikt 4 under DRF.
RIR har tilholdssted midt på Sjælland, nærmere betegnet Ringsted.
Klubadressen er:

Englerup Mølle Ridecenter
Englerupvej 66
4100 Ringsted

Der er ingen rideskole på stedet, men mulighed for undervisning i spring og dressur på egen hest.
RIR tilbyder ikke opstaldning, der skal Englerup Mølle Ridecenter kontaktes for nærmere info. Opstaldning kontakt Anette og Peter på tlf: 57675754

RIR holder ca. 3 udv. klubstævner om året, et militarystævne, diverse kurser, foredrag, aktivitetsdage og andre arrangementer, hvor medlemmerne mødes og hygger sig.

Vi afholder hvert år klubmesterskab i spring og dressur for hest og pony.

Samtidig har RIR championatsliste for hest i spring og dressur, samt en for Distanceridt. Her kan klubbens medlemmer samle point til de stævner de starter, både hjemme og hos andre klubber - og til generalforsamlingen uddeles pokaler til vinderne.

På vores hjemmeside – www.ringsted-rideklub.dk – findes alt om undervisning, stævner, andre arrangementer, military træningsdage og hvad der ellers er værd at vide om RIR.
RIR har et klubblad – Rytterposten – med nyheder, historier fra medlemmer, samt stort og småt om hvad der rører sig i klubben og hos vores medlemmer.

Som medlem af RIR har du også mulighed for at blive inviteret til alle vores kommende arrangementer, samt arrangementer fra DRF og andre klubber i D4.