15-16 Juni 2019

Opdateret:16-11-2022

Udv. Klubstævne med Klubmesterskab

Bemærkninger til stævne

Ringsted Rideklub byder velkommen til stævne i dressur og spring.

Stævneadresse: Englerupvej 66, 4100 Ringsted.

D-klasser er åbne for distrikt 1-5

E-klasser er åbne for RIR + ALS + HKR + VRCL + HAS + RIS

Tilmelding over DRF GO. Ved manuel tilmelding tillægges der kr. 30 i gebyr.

Efteranmeldelser modtages i det omfang tidsplanen tillader det og der skal betales efteranmeldelsesgebyr.

Sidste afmeldingsfrist onsdag den 12.06.2019 kl. 12.00 - ved senere aflysning returneres klassebetaling ikke.

Kontakt inden stævnet: Helst pr. mail til Bettina Fabricius Larsen befala30@yahoo.dk - tlf./sms 61464511 kl. 16-21

I dressur vil det være procentklasser i alle klasser, f.eks. alle LC klasser lægges sammen til en klasse.

Det er tilladt i procentklasserne at ride to forskellige programmer, og man kan opnå to placeringer.

Vi forbeholder os ret til at slå klasser sammen ved for få tilmeldinger, dette gælder i både spring og dressur.

Stævnet kommer på Equipe senest onsdagen før.

Endelige starttider til dressur og spring kommer på Equipe om fredagen efter kl. 12.00, derefter kan der ikke ændres i programmet.

Dressur foregår udendørs på to baner, og man kan derfor ikke gå ud fra, at man fx. kan ride E-klasse og D-klasse - da man ikke på forhånd kan sige hvilken klasse der kommer på hvilken bane.

Spring foregår udendørs på græs med opvarmning udendørs på grus. .

Alle skal melde til start før de starter klassen, og skal på forlangende kunne vise vacc. papir.

Alle skal bære stævnenummer til dette stævne.

DRF´s reglementer er gældende ved dette stævne.

Følg med på Equipe hele weekenden.

Der modtages kun kontanter/mobile pay i sekretariatet og kiosken

Kiosk er åben under hele stævnet

Parkering: Foregår på anviste pladser.

Ringsted Rideklub vedtager sig intet ansvar for evt. tyveri, sygdom mm.

Hunde må kun medbringes i snor på stævnepladsen.

KLUBMESTERSKAB: Ifølge nye regler vedr. klubmesterskab, vil der ikke være rosetter/præmier ved 1. og 2. afd. i klubmesterskab dressur hest/pony - den samlede vinder af klubmesteskabet vil IKKE fremgå i equipe, kan kun ses på liste i sekr., hvorefter der vil være præmieoverrækkelse til 1. 2. og 3. plads af klubmesterskab dressur pony/hest.

Ligeledes kan vinderen af spring ej heller ses i Equipe, hvis vi rammer omspring, da der vil blive fratrukket sekunder grundet højere spring end mindstespringhøjde.

Alle der er medlem af RIR, (også selvom de starter for en anden klub) denne weekend skal hjælpe minimum 3 timer under stævnet. Hjælperplan lægges på facebook (Ringsted Rideklub) senest torsdag den 13.06.2019 og man skal selv skrive sig på.

RIR ønsker vel mødt til nogle gode stævnedage :)